Ett skepp kommer lastat....

Ja, igår var jag och Nilla på Fårö med ett helt släp fyllt med saker... Som ni kanske har läst i Nillas blogg så håller vi på och flyttar ihop... :) Och igår gick ett lass (det låter mer än vad det är) till Fårö. Lite saker som vi ska stuva undan och så lite kartonger som ska till friggan. VI har ju dubbelt av allt, men det är lite bra också för då kan man ha det i friggan.
Så om det är någon som vill köpa en bänkugn för en billig peng så säg till, aldrig använd tror jag... :)

Annars är vi nästan klara med flytten, det är bara småsaker kvar hos Nilla och här är det fullt... Vi ska till Ikea inom en snar framtid och köpa lite saker som vi behöver, största bristen är just förvaringsmöbler/utrymmen. Men vi har en plan som vi tror på, och vill man så går det! Och vi vill...

Nu ska jag jobba natt i helgen, lite segt men det ska nog gå bra till slut. Ska jobba natt nästa vecka också, vet inte varör jag la det så, men så är det, sen blir det bättre framöver, ledig menst en dag per helg osv. Nu har jag jobbat nästan varje helgdag. Lite trisst när vi går om varandra hela tiden.


Kallt och blåsigt ute då är det skönt med en filt... :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Å vad kul! Ni kommer att få det hur bra som helst i den supermysiga lägenheten! Jättegrattis till er!

Kram,



A-S

2009-03-20 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0