Liten update igen...

Ja nu har det gått en tid sedan jag skrev, hinner ju inte med att skriva, så mycket som händer känns det som. Men i helgen så var Nillas pappa Torgny nere och hälsa på, så jag har träffat svärfar för första gången, kändes väldigt bra! Vi hade ganska mycket att prata om och gemensamma intressen osv. Vi var och ute och hälsa på Nillas farfar i Vibble och på kvällen så blev vi bjudna på en härlig middag på Bolaget av Torgny och efter det gick vi på bio. Skoj!
Igår var jag o Nilla på Fårö en sväng och planerade/drömde lite om hur vi ska ha det i friggan osv. Vi var ute på en liten åktur med motorcykeln, gick nästan bra...


Far och dotter Nyholm... :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

ja hade vi inte fått soppa-torsk mitt på åkern så hade det ju gått hur bra som helst :) Puss

2009-03-09 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0