Vår!

Våren har kommit! I alla fall för några dagar, denna vecka har vi haft det runt 15-20 grader, varierar väldigt mycket på hur långt in på ön man är. Nere vid hamnen här i stan så har dimman legat tät. Men på signalgatan skiner solen! :)

Annars rullar det på, vi jobbar och står i, är inne i en lite tråkig period, jobbar varje dag, om varandra. Och det blir inte bättre nästa vecka. Nilla ska iväg på möten och konferans, hon är hemma sista timmarna på sin födelsedag...

Jag har suttit och lekt med HDR, det var en artikel om det i senaste Digitalfoto, så jag blev lite inspirerad, jag har provat på det förut men fick inte till det så bra. Men den här gången lyckades jag lite bättre, eller vad säger ni?

Simma lugnt!


Eke Träsk, Fårö.

Kommentarer
Postat av: "Svärfar"

Blev ett fantastiskt skrivbordsunderlägg... Centrerad med svart ram blev effekten häftig!

2010-05-21 @ 10:08:30
Postat av: mamma

Urfin!! Min favorittalle. Har försökt att måla av den en gång. Blev inte bra... Kan det bero på konstnären?

2010-05-22 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0